Powered By Blogger

marți, 17 noiembrie 2015

Spitale

Joi a fost la spitalul Schuller ,la care era internat bunicul meu-niciodată n-am agreeat acest tip de unităţi- . Intrând în salonul cu pricina văd trei bătrânei ,dintre care unul muribund .Mi-a dat jos geaca,i-am vorbit bunicului meu şi într-un intreval de timp olimpic a apărut o asistenăr ''haurită'' ,ia coşul de gunoi -ca pretext- care avea două şerveţele în el şi vine la mine să-mi zică ''Bună ziua''. Peste 30 de secunde apare o altă mironosiţă tot ''haurită'' cu ''Bună ziua'' ,cand vede că nu-i dau atenţie se teleportează instantaneu .
După ce am realizat ce voiau defapt sfintele alea două, mi-am amintit că bunica mea-mi spunea să mă fac asistentă pentru că aş câştigă foarte bine . NU ,nu am spus şi atunci ,nu ,spun şi acum ! Mi-e scârbă de acele femei ! Mi-e scârbă când văd că omoară oameni şi vin la tine cu ''Bună ziua'' . Sunt plătite din banii noştri ,impozitul pentru sănătate e o mare prostie ,nu beneficiem nici de 30% din ce plătim
Ca să închei ,voi astea care aveţi curajul să va faceţi asistente gadiţi-vă că veţi fi ''tratate'' exact cum e procedura .
P.S. Sper că există şi excepţii ,eu nu le-am întâlnit...încă ,respectul meu pentru ele .
Seară bună .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu