Powered By Blogger

sâmbătă, 4 iulie 2015

Emotii

În seara asta îmi ''lasnsez'' blog-ul ,aştept asta cam de 4 luni....Am avut reţineri în a scrie pe blog petru  ştim cu toţii  ne e silă  citim ,de asta a şi durat atâta timp .Mă gândeam la început  scriu direct pe Facebook ,dar totuşi nu vreau  va fac şi mai lenşi ,adică ,în America şi-n alte ţări e o totală nebunie cu blog-urile . De ce n-am fi şi noi aşa ,odată pe săptămâna  citeşti A.C.I. ,frumos ,nu :3 ? 

Anyway...sper  am ceva cititori :D . Oricum începe -mi placă ,am lucrat ceva la el ,adică produsu' tre'  se şi vândă , aibă calitate organoleptică :)) ,arată bine ,e colorat ,mie chiar mi-ar plăcea ca cititor . Dacă vrei poţi  ma înjuri la comentarii sau -mi spui o părere despre cum percepi tu blogging-ul

Seară bună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu