Powered By Blogger

marți, 17 noiembrie 2015

Fără părinţi

Tot aud zeci de adolescenţi spunând că vor să scape de părinţi ,că vor să stea singuri şi alte prostii d-astea ''rebele'' . Săptămâna acesta niciunul dintre părinţii mei n-a prea fost pe acasă ,aşadar azi am fost singură . Pregătită să plec la sala aud un zgomot dubios la baie ,era wc-ul care dădea pe afară din cauza unei minunate vecine care şi-a aruncat zarzavatul în toaletă . Toată baia a fost inundată şi era un miros groaznic . 
Am avut mare noroc cu unchiul meu şi cu doi vecini la care nu mă aşteptam să mă ajute şi am scăpat cu bine ,cu toate că a fost....execrabil .
Unde vreau eu să ajung....ei bine ,dragi rebeli şi nebuni după libertate ,să ştiţi că e cel mai greu să ''supravieţuieşti'' pe cont propriu ,fără părinţi n-am putea trăi mai multe de o săptămâna (încă) ,nu vom avea de ales mai târziu . Dar eu în momentele alea eram super panicată şi îmi venea să plâng sunandu-i pe ai mei şi neputând să fac nimic .
Deci ,mai bine aveţi grijă de ai voştri şi respectaţii !
Seară bună .

                               

Un comentariu:

  1. Sincer ai dreptate !!! Da unii observă prea târziu mult respect.. Continuă asa Raluca ..... Abia astept următoarea poveste.....

    RăspundețiȘtergere