Powered By Blogger

sâmbătă, 23 iulie 2016

Lucruri mărunte...sau nu #TLA


-Eu trebuia acum sa iau bagajele copiilor, anu' trecut mă speriasem ca nu staim unde a fugit un voluntar cu geanta mea :))
-Pe uşa camerei mele era eticheta verde pe care scria ''VOL'' ,cine avea anu' trecut d-asta ,în niciun caz eu.
-Echipa roşie ,anu trecut eram...uau :O cat de tare e sa fii voluntar aici ,anu' asta am făcut parte din echipa rosie<3.
-Eticheta cu ''voluntar'',când îi vedeam în 2015 aveam impresia că sunt cel puţin fraţi cu Dumnezeu, anu' asta am fost...close to bro.
-Balconul deschis...aer fratee :)). P.S. Doar voluntarii au balconul deschis (+staff).
-Terasa ,cine n-avea voie pe tarasa:Ralu ,cine a fost acum pe terasă:Ralu :)) :).
-Premierea...am fost acolo ,pe scenă ,ca voluntar ,moment în care fericirea a atins cote maxime. 
-Îi vedeam pe copii cum pleacă şi eu rămâneam în urama lor ,pentru că eram voluntar ,nu mai eram participant.
-Eu trebuia sa-i consolez la plecare, anu' trecut eu eram aia care bocea :)) .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu