Powered By Blogger

sâmbătă, 4 februarie 2017

Protestez pentru că...


1. Îmi iubesc ţara.
2. E dreptul meu şi ca un cetăţean responsabil mi-l exercit (la fel ca şi cel de vot).
2. Nu vreau să regret că rămân în România.
3. Am învăţat despre: Burebista, Decebal, Traian, Basarab I, Mircea cel Bătrân, Vlad Ţepeş, Ştefan cel Mare, Iancu de Hunedoara, Mihai Viteazul, Horea, Cloşca şi Crişan, oamnei care au luptat ca ţara noastră să ajungă la apogeul dezvoltării sale din toate punctele de vedere şi nu voi batjocori sacrificiul lor. (sunt doar câţiva aici)
4. Nu accept O.U.G. nr. 13/2017, în ţara mea futul se pedepseşte!
5. Nu vreau să fiu sclav. Nu voi muncii ca să aibă ei de unde fura.
6. Vreau ca părinţii mei să îmbătrânească frumos.
7. DEX: CORÚPTIE, corupţii, s. f. 1. Abatere de la moralitate, de la cinste, de la datorie. 2. Desfrânare, depravare. [Var.: (înv.) coruptiúne s. f.] – Din fr.corruption, lat. corruptio, -onis.
Imoralitatea nu trebuie să devină ceva normal pentru noi.
8. Mă simt vinovată dacă nu sunt alături de românii mei! Da, e vinovăţie pentru că ''iubirea de ţară, în stradă se măsoară''.
9. Seara vreau să dorm, nu să fiu furată!
10. Atunci când am văzut că O.U.G. în privinţa graţierii şi amnistiei a fost aprobată am fost scârbită, nervoasă şi dezgustată. După toate protestele din ianuarie ciumile roşii ne-au ignorat total.
11. ''Ne-aţi furat ca hoţii, la mizul nopţii!''
12. Singurul ''bullshit'' despre care vorbeşte Dragnea e cel din capul lui şi un om cu ''căcat de taur'' în cap nu are cum să fie şeful guvernului.
13. Pentru ca am rezistat si #REZIST ( http://rezist.strikingly.com/ ).
14. Pentru ca doare.
15.  Deoarece:

Altă întrebare?

CONTINUĂM, LE E FRICĂ DE NOI!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu