Powered By Blogger

miercuri, 11 ianuarie 2017

Cinci zeci de....PUNE MÂNA PE CARTE!

A început de ceva vreme...Ce? Nu ştii? 
Isteria după 50 Shades Darker (adică partea a doua a filmului cu ''bunăciunea'' aia de domn Gri).
Mă tot lovesc postări cu Anstasia şi Christian Grey, dar nu d-alea cu ''IS COMMING'' sau ''SOON IN CINEMAS'', ci cele pe care le pune o rudă înainte de căsătorie: ''AMR 30 DE ANI'', ''AMR 4 ZILE'', ''AMR...N-A MAI R NIMIC''.
În 2015 a apărut trilogia ''Fifty shades''.De ziua indragostitiolor s-a lansat primul film, care a rupt, toţi băieţii care se jucau ''Sex single player'' varianta 2.0 au cumpărat bilete pentru ei şi o gagică-că poate mai fut şi ei altceva,în afară de picioare în gard-, iar fetele...pff, fetele erau ude toate când i-au văzut corpul perfect al dominatorul Christan Grey. Filmul a încasat 235 mil. $ şi în trei zile a ajuns pe primul loc din box officeul SUA.
Ia ghici când v-a apărea al doilea film? SURPRIZĂ: DE ZIUA ÎNDRĂGOSTIŢILOR 2017. Da, toate tipele aşteaptă cu sufletul la gură lansarea filmului şi sunt atât de ''curioase'' de ce se va intâmpla. 
Cum am spus şi mai sus cărţile sunt lansate de doi ani, da' cine mai citeşte...Da fetelor, sunt 633 de pagini-parcă-dar dacă tot va roade curiozitatea ce-ar fi să citiţi cartea, acasă, fără bani, alături de liniştea şi pacea interioară. Mă gândesc că...aveţi o atracţie pentru filmul asta dintr-un anumit motiv şi ar fii cam penibil să va daţi drumul într-o sală de cinema alături de 200 de persoane-care probabil fac acelaşi lucru-şi s-o mai auzi şi p-aia din dreapta cum geme...
Citim? Asta e alegerea voastră. Eu am ales să citesc cărţile, am tot încercat să caut substratul în care stă toată esenţă, da' mie nu mi-a mers. poate reuşiţi voi. Sport la citit totuşi. Chiar dacă nu începeţi cu Shakespeare se zice că toate au un început.
#CITIM?
#SearaBuna!

5 comentarii: