Powered By Blogger

marți, 17 noiembrie 2015

Maidanezi 2015



Mi se pare tragic că-n secolul 21 să mergi pe stradă şi să te atace câini maidanezi .Cam asta am păţit eu azi ,în toiul zilei ,efectiv trei câini dintr-un cartier uşor dubios începuseră să se ''joace'' între ei ,după care au venit în spatele meu ,am încercat să rămân cât de calmă se poate şi să-i sfidez ,dar în momentul în care unul m-am muşcat de picior m-am panicat şi am fugit ajungând la destinaţie într-un scor record. ''Normal'' că singurul băiat de pe stradă nici nu s-a obosit să întoarcă privirea (cred că era mai speriat ca mine) .Am ajuns şi am constatat că mă durea gamba ,avem 4 găuri mici în blugi şi când i-am ridicat...o rana sângerândă şi vanată . M-am speriat ,mi-am sunat părinţii care căpătaseră sentimentele mele la aflarea veştii şi m-au îndrumat către spitalul de boli infecţioase pentru a-mi face vaccinul antirabic .
Acolo dau de ''dragele mele asistente'' nenorocite care mi-au spus că dacă n-am 18 n-au ce să-mi facă :| ,le-am spus că părinţii mei sunt plecaţi în afară şi mi-au spus că nu le interesează . Am aşteptat 5 minute să vină doctora şi m-am dus direct la dânsa ,o femeie tânăra ,foarte sociabilă ,nicidecum că leprele alea de asistente .Am rezolvat-o şi cu vaccinul şi când ajung acasă zic să duc şi eu gunoiul ,pun câteva hărţii la tomberoanele de reciclare şi aud câţiva câini ,mă duc repede la tomberonul cu gunoi menajer că să scap mai repede ,dar acolo era un caine care caută mâncare ,m-am întors cu gunoiul acasă ,în mod normal nu m-ar fi impresionat prezenţa lor dar...
Acum îmi amintesc de ce scandal era cu eutanasierea maidanezilor...pentru inconştienţii ăştia care susţin maidanezii ,va recomand să umblaţi printr-o zona cu câini nemânca
ţi să vedem câte de susţinători veţi mai fii! Nu spun că ar trebui omoraţi ,dar...
#Searăbună.
                                                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu